Search This Blog

Translate

Followers

Tuesday, October 22, 2013

program diskusi 12 langkah

22/10/13, selasa
dari kiri sdr Meor, Adni, Luqman, Aziz, Zaki & Sham

PSQTP telah menganjurkan satu program 'diskusi 12 langkah KSB' oleh sdr. Aziz Hashim bertempat di tingkat atas rumah Shiqal. Program yang dijadualkan bermula pada pukul 9.00 pg itu terpaksa di lewatkan sedikit atas permintaan perserta dari CnC Kangar yang dijangka tiba pada 10 pagi. Program berjalan lancar dimulai oleh ucapan pemangku pengerusi PSQTP sdr. Dr. Zul Zakiyudin Rashid.
Sdr. Aziz Hashim dengan berbesar hati telah datang atas sifat membantu rumah Shiqal telah sudi datang sebagai penyampai utama dalam program itu. Beliau yang berasal dari Johor dan menetap di Singapura adalah seorang pegawai kebajikan dalam Hira Society (Singpore). Pengalaman belaiu sebagai NA members(Singpore) selama 4 tahun memegang jawatan 'chairperson' 2004-2008, fellowship Development team Asia Pasific hingga sekarang. Pernah ke Pakistan dan Maldives dan mewakili Singpura ke AFP(Asia Pasific Forum) serata Asia.
Dengan kehadiran seramai 30 orang peserta terdiri dari pengguna pengguna dadah, residen rumah Shiqal, pegawai AADK dan AJK persatuan, diharap dapat meningkatkan lagi aktiviti aktiviti rumah Shiqal dimasa depan.

GAMBAR SEKITAR PROGRAM 





No comments: